دوره‌های خدمات آموزشی

پداگوژی

“پداگوژی” به عنوان فراگیری تکنیک های آموزشی به منظور ارائه فنون مطالب است. در واقع پرورش مدرسان و مربیان مجرب از اهداف بسیار مهم این دوره به شمار می آید.

دوره پداگوژی

مدیریت زمان

شما با شرکت در دوره مدیریت زمان از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

مدیریت زمان
برنامه ریزی توسعه توانمندی‌های شخصی

شما با شرکت در دوره برنامه ریزی توسعه از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

برنامه ریزی استراتژیک توسعه توانمندی های شخصی

ارتباط موثر

شما با شرکت در دوره ارتباط موثر از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

ارتباط موثر

مشاوره مشاغل

شما با شرکت در دوره مشاوره مشاغل از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

مشاور مشاغل

مدیر آموزشگاه فنی‌حرفه‌ای

شما با شرکت در دوره مدیر آموزشگاه فنی حرفه ای از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای

سخنرانی حرفه‌ای

اگر در بیان آنچه که در فکر دارید ناتوان هستید، اگر نمی توانید افکار و احساسات خود را به خوبی بیان کنید، اگر در مواقع حساس نمی توانید به خوبی از خود دفاع کنید، اگر از اظهارنظر در جمع واهمه دارید، اگر احساس می کنید ضعف شما در فن بیان مانع پیشرفت شغلی شما شده است، اگر هنگام یک ارائه و سخنرانی دست و پاهای شما شروع به لرزیدن می کند و همیشه از این موقعیت فراری هستید، پس این آموزش کاملا برای شما مناسب است و به شما کمک می کند که از این به بعد با اعتماد به نفس کامل لب به سخن گفتن بگشایید و با استفاده از تمرین‌های این آموزش بتوانید بیان خود را قوی کنید.

دوره فن بیان بانو کافعی

مدیریت استرس و اضطراب

شما با شرکت در دوره مدیریت استرس و اضطراب از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

مدریت استرس

خلاقیت و نوآوری در محیط کار

شما با شرکت در دوره خلاقیت و نوآوری در  محیط کار از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

خلاقیت و نوآوری در محیط کار

آزمونگری

شما با شرکت در دوره آزمونگری از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

آزمونگری

مربی مهد کودک

شما با شرکت در دوره مربی مهد کودک از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کن

مربی مهد کودک

مدیر مهد کودک

شما با شرکت در دوره مدیر مهد کودک از 20 ساعت آموزش حضوری توسط اساتید مجرب و دارای مدرک بین‌المللی ماساژ برخوردار می شوید که پس از گذراندن دوره به شما مدرکی ارائه می شود که در انتهای همین صفحه قادر به مشاهده ی آن هستید و این مدرک در همه جا قابل پیگیری است. شما می توانید حتی بعد از دریافت مدرک و در بعضی شرایط گذراندن کارآموزی ، کار خود را به صورت رسمی و مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کنید ، جهت خرید فقط کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید .

مدیر مهد کودک

پرسش و پاسخ

بله مدارکی که آموزشگاه بانو کافعی ارائه می دهند مدرک فنی حرفه‌ای است که قابل ترجمه رسمی دادگستری است.  بسیاری از کشورها جهت پذیرش اقامت و مهاجرت مدارک فنی و حرفه ای را بعنوان امتیاز برای متقاضیان در نظر میگیرند. این مدارک قابل ترجمه رسمی می باشند و به علت دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار (ILO) در ۱۸۶ کشور دنیا معتبر می باشد.

بله گواهینامه‌های مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ارائه می شود. باید بدانید که گواهینامه‌های مهارت فنی حرفه‌ای در تمام دنیا اعتبار دارد. گواهی نامه‌های مهارت فنی حرفه‌ای که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای صادر شده و برای مدت مشخص دارای اعتبار قانونی بوده و قابل تایید است

محتوای آکارئون
اسکرول به بالا